Thursday, September 27, 2012

Jeg vil bestemme rækkefølgen af de her fotografier i uenighed med en anden.
på samme måde som den dag hvor vi skulle fordele postkortene mellem os
Skiftes til at sige hvad der er yndlings-muligheden. Blive misundelig på den andens valg. Selv ønske at have truffet det valg. 
Der vil, når jeg træffer beslutninger, være en anden tilstede og vi deler beslutningerne ligeligt imellem os. Uenighedsmodpoler. I processen opløses jegernes yndlings-muligheder.
Lige så snart der er gået et stykke tid siden jeg oplevede noget, er det alligevel godt det samme, om det er en anden som har oplevet det.
Jeg tog et billede af sommeren for et år siden; det er helt bestemt en anden som har taget det billede. 
Det lyder måske banalt men det har konsekvenser.. Jeg kigger på billedet og husker ikke mere hvordan oplevelsen så ud for mig. 
Jeg starter forfra med at kigge på billederne, og lades som om at det er en andens arbejde
Jeg er kontinuert objektiv overfor det jeg som tog billedet for et år siden
Nuet har intet at gøre med det. Billederne er nogle jeg har fundet.

No comments:

Post a Comment