Friday, December 14, 2012

objects for questioning and remembering

første indsamling af objekter og fragmenter af historier som skal få mig til at huske på at stille mig selv spørgsmålet:

drømmer jeg eller er jeg vågen?

og

ting jeg har været opmærksom på, og det er sandsynligt at jeg vil være i en drøm en af de gange jeg møder dem igen.

tirsdag-torsdag
stearinlys, stuens rum, plasma, antibiotikaresistens, strengteorien, vibrerende strenge, membraner, tæppe, indhyllede kolde fødder, jedi morgenkåbe, remix,

blomsterne inat, whiskyens farve, flyve, rejse, dufte, rengøringsmiddel, drømmekage, duft på vej ud af byens lys, duft i køkkenet, hår, ansigt, stof, uforståelige fænomener, stilhed,
tilbage til tilstanden hvor alle objekter er lige interessante,
klare røgskyer på himlen sent om aftenen,
bagtrappe, potteplante-mosaik i vinduer,
plutonium, yassir arafat, skønhedsplet,
fjer,

luciaboller, lagen, lys, kulde under fødder, skinnende is, flammen brænder hele vejen fra gartnerboligen til hovedhuset, smør, helgeninde, kirke, øjne på en skål,

stearinlys på toppen af kaffemaskinen,




No comments:

Post a Comment